Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Talno-gretje.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje B studio d.o.o Proizvodnja, trgovina, storitve,
registrirana pri Okrožnem sodišču v Kranju, Št. registrskega vpisa v sodni register 1/08545/00. Davčna
številka SI 30859891, smo zavezanec za ddv, v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj.
Splošni pogoji spletne strani Talno-gretje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov
(ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo
preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.talno-gretje.si
izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne
uporabljate spletne trgovine talno-gretje.si. Upravitelj spletnega mesta talno-gretje.si B studio d.o.o. si
pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletnega mesta talno-gretje.si kadarkoli. O
spremembah splošnih pogojev poslovanja bodo uporabniki obveščeni na spletnih straneh talno-
gretje.si.
Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletnega mesta talno-gretje.si postane hkrati tudi
uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine talno-
gretje.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Kupec
Kupci v spletnem mestu talno-gretje.si so lahko fizične in pravne osebe, ki ustvarijo uporabniški račun.
Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost
podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali
kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v
razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo
davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in
koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike
s kupci
POGOJI NAKUPA
1. Oddaja naročila
Kupec se prijavi v Moj račun oz. če še nima ustvarjenega računa le-tega ustvari. Kupec nato izbere
želen izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico. To dejanje kupca preseli na stran Košarica kjer lahko
z spremembo števila v polju Količina ponovno spremenili število kosov posameznega izdelka, ki bi ga
radi naročili(informacije v Košarici se osvežijo s klikom na gumb Posodobi košarico). V kolikor želi
kupec nadaljevati z nakupovanjem klikne na gumb Nadaljujte z nakupovanjem. V kolikor želi kupec
zaključiti z nakupom mora klikniti na gumb Na blagajno. To dejanje kupca preseli na stran Blagajna, kjer
v naslednjih korakih korakih(Informacije o plačniku, Informacije o dostavi, Način dostave, Način plačila)
kupec definira vse podatke o plačniku, naslovu dostave, načinu dostave in načinu plačila. Po definiranju
teh parametrov je v sklepnem koraku Pregled naročila kupcu omogočen še zadnji pregled naročila in
vseh z njim povezanih stroškov. Nakup lahko nato zaključi s klikom na gumb Oddaj naročilo (naročilo z
obveznostjo plačila)
Potrditev naročila je zavezujoča k nakupu in plačilu naročenega blaga.
2. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku
ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej
dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
3. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo(V kolikor se kupec odloči za plačilo po
predračunu bo ponudnik kupcu praviloma še isti dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo
šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila.). Ponudnik nato v roku dveh delovnih dni naročilo
pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik
lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno
telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem
roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji
nepreklicno sklenjena.
4 Blago odpremljeno
V kolikor se uporabnik odloči za dostavo naročenega blaga na izbrani naslov, ponudnik v dogovorjenem
roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem
elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude
pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
5 Blago pripravljeno za osebni prevzem
Če ste se odločili za možnost osebnega prevzema naročenega blaga vas v tem elektronskem sporočilu
obvestimo, da je naročeno blago nared za osebni prevzem.
Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku,
ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom:
potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako
za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki
shranjena na strežniku talno-gretje.si
PLAČILO
Način plačila
Trenutno spletno mesto talno-gretje.si omogoča naslednje oblike plačevanja:
-Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletnega mesta talno-gretje.si B
studio d.o.o. SI56 0312 8100 0712 905 pri SKB d.d.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega
sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da
informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo
izvedbo.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Prečrtane cene veljajo za redne cene izdelka, neprečrtana
cena pa je lahko akcijska cena ali cena s popustom. V primeru objavljene prečrtane in neprečrtane
cene za nakup velja neprečrtana cena s popustom. Akcije in popusti se objavljajo v različnih časovnih
obdobjih in veljajo do preklica. Za nakup vedno velja neprečrtana cena. Cene veljajo v primeru plačila z
zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne
in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru neažurirane cene ali v
primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od
nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je nepreklicno sklenjena v trenutku, ko ponudnik
potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so
vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Akcijske cene, popusti – prečrtane cene
Prečrtane cene veljajo za redne cene izdelka, neprečrtana cena pa je lahko akcijska cena ali cena s
popustom. V primeru objavljene prečrtane in neprečrtane cene za nakup velja neprečrtana cena s
popustom. Akcije in popusti se objavljajo v različnih časovnih obdobjih in veljajo do preklica. Za nakup v
trenutku oddaje naročila vedno velja neprečrtana cena.
Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena je cena po
kateri so izdelki na voljo vsem registriranim uporabnikom spletnega mesta talno-gretje.si.
DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI
Trudimo se da so izdelki naročeni v talno-gretje.si dobavljeni v najkrajšem možnem času. Skupaj z
dobavitelji in našimi logističnimi partnerji si prizadevamo da bi bili naročeni izdelki dobavljeni na najbolj
optimalni način. Izdelke naročene v spletni trgovini (izdelki, ki jih je mogoče poslati po pošti) dostavlja
Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki
ste ga navedli ob naročilu. Stroški dostave se obračunajo pred zaključkom naročila.
Stroški dostave
Strošek dostave se zaračuna po ceniku Pošte Slovenije. Strošek dostave je odvisen od vrste izdelka
oziroma njegove teže, načina dostave in ostalih lastnosti, ki se upoštevajo za izračun dostave.
Naslovi za dostavo
Talno-gretje.si vam omogoča da so vam naročeni izdelki dostavljeni na naslove, ki niso identični
vašemu domačemu naslovu. Tako vam lahko naročeno blago dostavimo npr. na vikend ali v službo.
Alternativne naslove lahko nastavite v vašem osebnem računu pod rubriko Upravljanje z naslovi. Med
različnimi naslovi za dostavo lahko izbirate na Blagajni v koraku Informacije o dostavi oz. če
alternativnega naslova še nimate ustvarjenega le-tega na tej točki ustvarite.
Dobavni roki
Dobavni roki navedeni na straneh izdelkov so informativni in izražajo okviren čas v katerem so izdelki
dobavljeni iz strani naših dobaviteljev in nato dostavljeni do končnega kupca. O predvidenem
dobavnem roku je kupec obveščen ob potrditvi naročila s strani ponudnika v elektronskem sporočilu
Naročilo potrjeno. Izdelki, ki so označeni z Na zalogi gredo na pot običajno še isti dan.
Ob hkratnem naročilu večih izdelkov, ki imajo npr. različne dobavne roke, si ponudnik pridržuje pravico
poslati blago v večih pošiljkah. S pošiljanjem v večih pošiljkah za kupca ne nastanejo nikakršni dodatni
stroški.
Osebni prevzem
Izdelke, kupljene v talno-gretje.si, lahko brez dodatnih stroškov po dogovoru prevzamete tudi osebno
na naslovu Cesta talcev 6A, Škofja Loka vkolikor je izdelek na zalogi med delavniki v času delovnega
časa. Naročeno blago lahko prevzemete šele takrat, ko je le-to pripravljeno za prevzem. Ko je naročeno
blago nared za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.
VRAČILO BLAGA – pravica do odstopa
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot po členu 43č in 43d), ima potrošnik pri pogodbah,
sklenjenih na daljavo pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči , da odstopa od pogodbe, ne da bi
mu bilo zato treba navesti razlog. To lahko kupec stori preko obrazca za odstop od pogodbe – obrazec
za odstop od pogodbe Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini
strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. O
nameravanem vračilu mora kupec preko obrazca za odstop od pogodbe obvestiti ponudnika,
najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na naslov podjetja ali na e-mail
infotalnogretje@gmail.com blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Ponudnik vrne kupcu vsa opravljena
plačila v zvezi s pogodbo najkasneje v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe.
Če kupec od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati
podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Blago mora biti vrnjeno skupaj z
originalno embalažo. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš,
pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa.
Ta priporočila ne veljajo, če je blago ob nakupu uničeno, poškodovano, v okvari, ne deluje ali se je
njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec je ob prevzemu blaga, osebnem ali
ob dostavi, dolžan pregledati skladnost blaga z naročilom. V primeru vidne poškodbe embalaže mora
biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni
dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka
vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno
prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo,
da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom
pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju
navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih
listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni,
artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira
ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Ponudnik je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega
blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri ponudniku. Garancijo lahko kupec uveljavlja z
garancijskim listom in računom prodajalca. . Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih
proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Stvarna napaka
za stvarno napako se šteje;
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma
navedbami na samem artiklu.
Uveljavljanje stvarne napake; Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom
le-te obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled
artikla. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po dveh letih po nakupu. Pravico do
uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Upravitelj spletnega mesta talno-gretje.si, B studio d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih
podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za
namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:
ime in priimek
naslov in kraj bivanja
naslov elektronske pošte
kontaktno telefonsko številko
geslo v šifrirani obliki
ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu talno-gretje.si.
Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim
tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno
za namene opravljanja dostave.
Različna obvestila o akcijskih ponudbah in e-novice vam bomo pošiljali zgolj v primeru, da se boste
nanje naročili.
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot
predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan
zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim
geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena
spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo
ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega
artikla.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v
primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na
voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo
obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju
samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik
prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravno obvestilo
Talno-gretje.si in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja B studio d.o.o. in
so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez
predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.
Nekatere slike so simbolične in ne odražajo dejanskega stanja izdelka ali storitve.
Podatki o prodajalcu se nahajajo pod rubriko Kontakt, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v
zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.